Kallelse till Årsmöte 2021, torsdag 25/2 kl. 19.00

Nyheter

Årsmötet kommer i år att hållas torsdag den 25:e februari kl 19.00-20.00 (tidigare angivet datum ändrades för att inte krocka med sportlovsveckan). Årsmötet är för alla medlemmar, inklusive föräldrar till barnen. Mötet kommer i år att hållas online pga. coronaviruset.

Vi kommer använda Microsoft Teams. Det går att delta på mötet via en webbläsare på datorn eller ladda ner och installera programvaran för Teams gratis, det finns även gratis appar för Iphone och Andorid, ladda ner Microsoft Teams.

Klicka på länken och fyll i anmälningsformuläret till årsmötet så skickar vi länken till mötet i god tid innan mötet börjar.
Anmälningsformulär till årsmötet.

För att ha rösträtt på mötet så måste medlemsavgiften (200kr) för VT2021 vara betald innan mötet. Medlemsavgiften ingår vanligtvis i terminsavgiften, men om du inte har möjlighet att träna den här terminen pga. coronaviruset men vill ha rösträtt på mötet så räcker det att endast betala medlemsavgiften. Det går också bra att delta på årsmötet utan rösträtt. All information om våra priser och betalningsförfarande hittar du på vår avgifts-sida.

För att spara tid under mötet så kommer verksamhetsberättelsen för förra verksamhetsåret att publiceras på hemsidan så att de som är intresserade ska kunna läsa igenom den själva, sedan går vi bara igen den i korta drag under mötet och svarar på eventuella frågor.
Verksamhetsberättelse Budoklubben Shindo 2020

Förslaget till den nya styrelsen som ska röstas in ser ut såhär.

Kristoffer Helander (omval)

Sekreterare
Simon Lund (nyval)

Kassör
Sofia Billger (nyval)

Representant för Ju-jutsu Kai
Dan Isaksson (omval)

Representant för Dynamix (Sport Ju-jutsu och Brasiliansk Jiu-jitsu)
Hedvig Isaksson (nyval)

Representant för Aikido
Jakob Näslund (omval)

Ungdomsrepresentant
Nellie Blomqvist (omval)

Revisor
Johan Voxenius (omval)

Valberedningen
Hans Lind (omval)
Monica Billger (nyval)

Om du har förslag till klubbens utveckling så kan du skicka in dina motioner till styrelsen. Använd kontaktformuläret nedan. Vi behöver dina motioner senast lördag den 13:e februari.

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Rubrik

Beskrivning