Årsmöte 2021, torsdag 25/2 kl. 19.00

Nyheter

Årsmötet kommer i år att hållas torsdag den 25:e februari kl 19.00-20.00 (tidigare angivet datum ändrades för att inte krocka med sportlovsveckan). Årsmötet är för alla medlemmar, inklusive föräldrar till barnen. Mötet kommer i år att hållas online pga. coronaviruset.

Vi kommer använda Microsoft Teams, fyll i anmälningsformuläret i länken nedan så skickar vi en länk till mötet till dig. Det går att delta på mötet via en webbläsare på datorn eller ladda ner och installera programvaran för Teams gratis, det finns även gratis appar för Iphone och Andorid, ladda ner Microsoft Teams.

Klicka på länken och fyll i anmälningsformuläret till årsmötet så skickar vi länken till mötet i god tid innan mötet börjar.
Anmälningsformulär till årsmötet.

För att ha rösträtt på mötet så måste medlemsavgiften (200kr) för VT2021 vara betald innan mötet. Medlemsavgiften ingår vanligtvis i terminsavgiften, men om du inte har möjlighet att träna den här terminen pga. coronaviruset men vill ha rösträtt på mötet så räcker det att endast betala medlemsavgiften. Det går också bra att delta på årsmötet utan rösträtt.

För att spara tid under mötet så kommer verksamhetsberättelsen för förra verksamhetsåret att publiceras på hemsidan så att de som är intresserade ska kunna läsa igenom den själva, sedan går vi bara igen den i korta drag under mötet och svarar på eventuella frågor. Verksamhetsberättelsen publiceras här på hemsidan under nästa vecka.

Om du har förslag till klubbens utveckling så kan du skicka in dina motioner till styrelsen. Använd kontaktformuläret nedan. Vi behöver dina motioner senast lördag den 13:e februari.

Ditt namn (obligatorisk)

Din epost (obligatorisk)

Rubrik

Beskrivning